keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Puolivälissä


Täällä mennään vähän niinkuin työharjoittelun puoltaväliä. Suht nopeeta tämä aika kyllä menee. Tänään olin mukana kuvauksissa, jossa tehtiin uudistuvaan lehteen pientä juttua... Olen myös suunnitellut tulevaa näyttöäni, jossa järjestän pienen kuvauksen itse. Juttuun tulee sivun kokoinen kuva ja vähän tekstiä. Idea mulla on jo valmiina.

Ensi tiistaina olisi tarkoitus kuvata myös se ja huomenna tai viimeistään perjantaina mun pitäis mennä katsomaan muutama juttu sitä varten lainaan keskustasta. Saas nähdä miten se menee. Myös studiolla olisi hyvä poiketa katsomaan mitä taustoja siellä on käytettävänä mikäli edellisten kuvien maalattu seinä ei mene minun kuvani kanssa yksiin. Mietityttää, että miten ehdin valmistelemaan sen kuvauksen kun aihe on DIY-aiheinen eli pitäis ehtiä valmistella tuotteet ko. kuvaan. Katsotaan nyt miten tämä etenee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti